Follow - Menu | G+1 | fb fan page | nuffnang | amung | Says.my


Saturday, August 20, 2011

[BlackBerry Prepaid] U Mobile juga plan yang terbaik selain TuneTalk dan DiGi

Sorry sangat2 sebab aku dah terlepas pandang pada plan blackberry umobile nih!.. kesian dia kan? he3.. DiGi dan TuneTalk memang menyediakan plan-plan dan servis yang terbaik untuk BlackBerry Prepaid! bagi pandangan aku !!

Yesss... that's right! Sebab aku sendiri dah berpengalama dalam menggunakan perkhidmatan tersebut untuk BlackBerry sebelum ini , hasilnya... service and speed dia memang..... superb!! Tak caya tanyalah pengguna2 mereka sendiri, yang dah try okeh!

So, kali ini aku nak intro pasal umobile plaks... awal-awal aku cakap jangan silap tafsir.. ini hanya adalah dari pandangan aku.. sebab aku ni bila dah jumpa something yang lebih better, aku tak lupakan jasa-jasa servis provider yang lama, cuma agak hampa dengan mutu perkhidmatan mereka walaupun dah lama bertapak dalam Malaysia , ingatkan makin better, tapi makin uzur plaks.....

So , dengan tak banyak berceloteh panjang lagi.. sini ha aku into pasal umobile. Apa pasai? best sangat ka umobil neh?? best tak best, hang p usha2 sat laman sesawang depa naa, then hang tengok sendiri la. ha3..

Moh usha ape plan menarik yang umobile sediakan untuk blackberry  :

http://www.u.com.my/blackberry/plans


Aku taknak cakap "perrghhh!!" , "wow!!" atau "awesomeeeee...........!!" sekarang , sebab aku belum cucuk SIM Card tu dalam BlackBerry ni lagi, tapi aku dah test broadband dia, ha yang ini baru boleh kata... "perrghhh!! laju gila siottt!! macam roket! auw!! ha3, aku nak gelak sampai subuh. sebab tenet dia lagi laju dari laptop ni. ha3...


Pasai apa? pasai aku berada dalam lingkungan kawasan Broadband - up to 42Mbps mereka lah!! ha3! memang boleh settle sekejap jela keje2 aku lepasni.....


http://www.u.com.my/broadband/coverage-locations


Ini dia next generation / pelapis servis provider lama. suka bagi budak2 jiwa remaja ternganga....




http://www.u.com.my/broadband/coverage-locations


Thanks to my brother, Mahaputra Ridzwan sebab introduce umobile ni sebentar tadi pada aku.. esok juga aku akan pergi cari StarterPack dia! ngeh3...

Lepas aku da pakai nanti, boleh la aku buat full review pasal umobile ni plak. okay, Selamat menunaikan ibadah puasa guys....
"Like this post ? Click LIKE !
..and start SHARING now !



Leave a Reply

No comments:

Next Previous HOME

UPDATE HISTORY


! UPDATE (Wednesday, 6th July 2011) :
" you can easily visit my blogspot via this URL ( http://abszeen.co.cc ) ,
or from any mobile devices via this URL ( http://abszeen.co.cc/m ) , thank you.."

Hi!, my name Ella Koon. Click me anytime to bring you back at the top of the page.