Follow - Menu | G+1 | fb fan page | nuffnang | amung | Says.my


Monday, August 1, 2011

Maxis have been extended the BIS Bonus Monthly (RM 20) and BIS Bonus Weekly (RM 7)


Semalam aku saja-saja mention tweets pada @MaxisListens yang berbunyi seperti ini:

"@MaxisListens I want back BIS Bonus! That's it! Haha"

Dengan tujuan untuk melihat bagaimana mereka akan respond terhadap setiap soalan yang diajukan dari para pelanggan mereka dan cara mereka menyelesaikan masalah pelanggan melalui Twitter.





Hanya bertujuan untuk menguji bagaimana Maxis Listens akan respond terhadap setiap soalan yang diajukan dari para pelanggan mereka dan cara mereka menyelesaikan masalah pelanggan melalui Twitter.




Dan pagi ini aku dikejutkan dengan respond oleh salah seorang dari pihak Maxis yang memberi tahuku seperti berikut melalui Twitter  :

Mohammad Arshad
@AbszeenPicco Hi, please be informed that the BIS Bonus Monthly (RM 20) and BIS Bonus Weekly (RM 7) have been extended till further notice. #maxislistens




Jika sebelum ini aku menulis tentang Plan Terbaik Untuk BlackBerry Internet Sevice (BIS) (Prepaid) Buat Masa Kini : DiGi vs Maxis vs TuneTalk vs Celcom yang mengutuk sekeras-kerasnya terhadap Plan BIS Prepaid dari Hotlink , hari ini mungkin aku boleh tarik balik hanya buat seketika kenyataan dalam entri tersebut.

Dengan adanya plan BIS Bonus Monthly (RM 20) ini , sekaligus merekodkan Prepaid BlackBerry Internet Service (BIS) dari Hotlink ini antara plan yang termurah berbanding Celcom, TuneTalk, U-Mobile dan DiGi buat masa ini.
"Like this post ? Click LIKE !
..and start SHARING now !



Leave a Reply

No comments:

Next Previous HOME

UPDATE HISTORY


! UPDATE (Wednesday, 6th July 2011) :
" you can easily visit my blogspot via this URL ( http://abszeen.co.cc ) ,
or from any mobile devices via this URL ( http://abszeen.co.cc/m ) , thank you.."

Hi!, my name Ella Koon. Click me anytime to bring you back at the top of the page.