Follow - Menu | G+1 | fb fan page | nuffnang | amung | Says.my


Saturday, July 16, 2011

Live : [Streaming] Liverpool VS Malaysia di Bukit Jalil [5.45pm][16 Julai 2011]





PLEASE BOOKMARK , SPREAD AND SHARE THIS LINK
THANKS FOR YOUR SUPPORT



Buat sesiapa yang tak dapat nak tengok Liverpool VS Malaysia di Bukit Jalil sebentar saja lagi , korang boleh tonton di sini dengan selesa dan aman dirumah masing-masing . hehehe. tapi kene tunggu lah sikit ads tu , semak jerr....

So , untuk mengstabilkan stream ni ,
korang disarankan standby awal-awal dalam page ni sebelum perlawanan bermula . .



kalau tak boleh tonton kat atas ni , sini ada link alternatif :

"Like this post ? Click LIKE !
..and start SHARING now !



Leave a Reply

No comments:

Next Previous HOME

UPDATE HISTORY


! UPDATE (Wednesday, 6th July 2011) :
" you can easily visit my blogspot via this URL ( http://abszeen.co.cc ) ,
or from any mobile devices via this URL ( http://abszeen.co.cc/m ) , thank you.."

Hi!, my name Ella Koon. Click me anytime to bring you back at the top of the page.